DNB Bank Polska zapowiedział zaprzestanie obsługi kont osobistych oraz wydawania kart dla klientów detalicznych.
Obsługa kredytów hipotecznych. Tylko tym elementem w kategorii obsługi klientów indywidualnych będzie zajmował się DNB, który od lat specjalizuje się przede wszystkim w świadczeniu usług bankowych dla korporacji oraz przedsiębiorstw sektora publicznego.
Klienci posiadający kredyt hipoteczny będą mogli jednak dalej korzystać z usług banku. W tym celu powołane zostaną tzw. rachunki techniczne umożliwiające spłatę rat kredytowych. Będzie możliwe także bezpłatne sprawdzanie salda rachunku, zadłużenia, harmonogramu czy historii rat.
DNB Bank Polska powołany do życia w roku 2002, już 6 lat temu przeszedł zmianę struktury swojej działalności. W jej wyniku przekazał klientów indywidualnych oraz firmy sektora MŚP spółce Getin Noble Bank, skupiając się tym samym na trzonie swojej wieloletniej działalności, czyli obsłudze dużych przedsiębiorstw.
Źródło: prnews.pl