Bank PKO BP ogłosił, że z dedykowanego swojej działalności kantoru w aplikacji mobilnej, będą mogli korzystać klienci posługujący się językiem angielskim, rosyjskim, a także ukraińskim.
Cudzoziemcy jako nowi klienci banków
Coraz chętniej przybywający do naszego kraju studenci oraz pracownicy z Europy Wschodniej, przede wszystkim z Ukrainy sprawili, że banki zauważyły potencjał wynikający z ich obecności. Oczywistym jest, że dotarcie do takich klientów jest łatwiejsze, gdy można im zaoferować usługi w języku ojczystym. Stąd też kilka jednostek zadbało o stworzenie obcojęzycznych stron internetowych. Pomyślano także o bardziej przyjaznym procesie tworzenia kont osobistych oraz o atrakcyjnych usługach pobocznych.
PKO BP rozszerza ofertę
Szansę zauważył jeden z największych banków w Polsce, PKO BP. Już w ubiegłym roku wypuścił na rynek aplikację IKO w języku ukraińskim oraz rosyjskim. Aplikacja zyskała też funkcję kantoru w siedmiu różnych walutach. Dziś jest też dostępna w języku angielskim, co znacząco uatrakcyjnia ofertę dla obcokrajowców rezydujących w Polsce.
Źródło: prnews.pl