Pozostałe
14 lutego 2019

Aplikacja PKO Banku Polskiego po raz kolejny na czele rankingów

Platforma IKO należąca do PKO Banku Polskiego znów triumfowała w plebiscycie na najlepszą aplikację bankową na świecie.

Retail Banker International ponownie docenił wysiłki PKO BP. Aplikacja może poszczycić się średnią ocen na poziomie 4,8 na 5 gwiazdek oraz 3,2 miliona użytkowników aktywnie z niej korzystających. Na tak dobry wynik złożyło się ponad 300 tys. ocen klientów.

„Ponowne osiągnięcie tak znakomitego w skali światowej wyniku przez aplikację IKO jest potwierdzeniem, że zmierzamy we właściwym kierunku. Rozwijając IKO każdego dnia kierujemy się tym, żeby były ono maksymalnie proste i intuicyjne w obsłudze, a to klienci cenią dziś najwyżej. Wyzwaniem i celem jest dalsza cyfryzacja banku, w tym tworzenie ekosystemu usług wychodzących poza tradycyjnie pojmowane finanse. Nasze innowacyjne rozwiązania, takie jak IKO czy Chmura Krajowa, są świetnymi narzędziami, żeby to osiągnąć” – skomentował prezes banku, Zbigniew Jagiełło.

Bank nie zamierza jednak osiąść na laurach, a sama aplikacja ma być wciąż rozwijana. Już w 2019 roku będzie umożliwiała m.in. autoryzację, a także możliwość kupowania biletów miejskich i parkingowych. Specjaliści pracują także, aby w przyszłości mogła być ona sterowana za pośrednictwem głosu.

Źródło: media.pkobp.pl